Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: Paweł <pjurewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 11:31:37 MET DST

strzeli <strzeli@gazeta.pl> napisał(a):

> Mam pytanie- dlaczego nie wymieniles Fujitsu? Slaba marka;p?? Pytam bo sam
> przymierzam sie do zakupu laptopa, tyle ze chce rpzeznaczyc troche wiecej
> niz kolega bo 4-4,5tys. i rozwazam wlasnie poki co glownie miedzy Fujitsu
> Amilo PRO V2065 VFY:APED20656-2K2PL a TOSHIBA Satellite A100-233.
> Niby Toshiba lepsza nie porownywalnie..no i ten procesor dwurdzeniowy.... a
> jednak dylemat mam spory.

O Amilo malo wiem. Slyszalem tylko od fachowcow, ze jest duza roznica w
jakosci miedzy seria Amilo a drozszymi notkami FS.

> Jezeli chodzi o design , no faktycznie IBM chyba zaluje na wynajacie
> jakiegos designera;] Ale np Toshiby - niby lepszy design, ale mi sie wogole
> nie podobaja- a najbradziej denerwuje mnie fakt iz toshiby sa szersze
> srednio o 3-4cm od konkurencji.... Laptop ma byc maly, dobry, ktory mozna
> wziasc rowniez do lozka

(tylko sobie nie spal notka kladac go na koldrze!) :)

> czy na kolana, a z taka wielka toshiba to juz tez
> bedzie troche zawodu....

Najwiekszy bol to ekran. Bo jak duzy (15,4 - 17''), to przyzwoicie sie oglada
filmy, ale noszenie na ramieniu to makabra. A jak maly (12-14''), to filmy
malutkie ale nosic mozna niemal w damskiej torebce.

A! I sobie przypomnalem, ze jak kupowalem Asusa, to byla promocja, ze przez 1
miesiac nie moze wyskoczyc nawet jeden zly pixel, bo wymienia notka na nowy
:-) Super rzecz nie?

Pawel