Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: strzeli <strzeli_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 10:45:51 MET DST

> Lub marka. Najlepsze jesli chodzi o jakosc i niezawodnosc sa chyba
> (kolejnosc
> niewazna): Asus (uzywam), Toshiba, Dell, IBM/Lenovo, Sony.

Mam pytanie- dlaczego nie wymieniles Fujitsu? Slaba marka;p?? Pytam bo sam
przymierzam sie do zakupu laptopa, tyle ze chce rpzeznaczyc troche wiecej
niz kolega bo 4-4,5tys. i rozwazam wlasnie poki co glownie miedzy Fujitsu
Amilo PRO V2065 VFY:APED20656-2K2PL a TOSHIBA Satellite A100-233.
Niby Toshiba lepsza nie porownywalnie..no i ten procesor dwurdzeniowy.... a
jednak dylemat mam spory.

Jezeli chodzi o design , no faktycznie IBM chyba zaluje na wynajacie
jakiegos designera;] Ale np Toshiby - niby lepszy design, ale mi sie wogole
nie podobaja- a najbradziej denerwuje mnie fakt iz toshiby sa szersze
srednio o 3-4cm od konkurencji.... Laptop ma byc maly, dobry, ktory mozna
wziasc rowniez do lozka czy na kolana, a z taka wielka toshiba to juz tez
bedzie troche zawodu....
z poważaniem
Łukasz