Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: Paweł <pjurewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 11:24:35 MET DST

michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO@cdrlab.pl> napisał(a):

> Ja poszukuję jak najtańszego rozwiązania. W okolicach października
> zostanę obdarowany laptopem (kupiony zostanie na pewno na raty).
> Rzecz w tym, że cena musi być jak najniższa (wiele powodów, szkoda liter
> na tłumaczenie).
>
> ACER - dyskwalifikacja na starcie - proszę o nieprzekonywanie mnie do
> tej marki.
>
> Fujitsu-Siemens Amilo 7310W - obecnie w VOBIS za 2399zł (20x119.95zł):
> - Celeron M 370 (1.5GHz, FSB 400MHz, 1MB cache)
> - 14" 1280x800
> - 512MB DDR
> - 60GB HDD
> [...]

Tylko nie Vobis. Kupujac w jakims sklepie internetowym zaoszczedzisz sporo.
Sprawdz ceny np. tutaj:
http://www.softon.com.pl/sklep/index.php?s=produkty&cid=8

Musisz przede wszystkim odpowiedziec na pytanie do czego ten komputer. Jak go
duzo nosisz, to musi byc maly i z dobra bateria, jaka wielkosc ekranu jest
maksymalnie wystarczajaca. Czy oszczedzic i kupic combo czy tez musi byc DVD
RW itd.

Jak windows musi byc oryginalny, to kupuj od razu dolaczany do notebooka,
wtedy taniej.

Pawel