Re: Radeon 9800 na "teraz"...?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 21:15:49 MET DST

Użytkownik "hmm" napisał w wiadomości
> Witam,
> co sądzicie o zakupie Radeona 9800 Pro na chwilę obecną do dobrego
> komputera Intel Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, 180 GB Samsung sATA?
> Oczywiście karta w pierwszej kolejności ma służyć do gier, ale tego chyba
> nie trzeba pisać na tej grupie ;) Nie mam ogromnych wymagań, gram od czasu
> do czasu w rozdzielczości 800x600 - 1024x768 - max, ale zależy mi na
> działaniu najnowszych gier i nie martwieniu się zbytnym o to czy dana gra,
> która została wypuszczona miesiąc po zakupie pójdzie płynnie, czy nie
> pójdzie.
> [...]

Karta jest niezła. Ma dobry silnik graficzny, jednak już trochę odbiegający
od stosowanych obecnie. Niektóre bardzo nowe tytuły mogą mieć problemy.
Jednak ze względu na cenę jest pozycją bardzo interesującą. Jednak mimo
wszystko zastanawiam się, czy nie lepszą inwestycją byłby X1600Pro na AGP.
W tej karcie są juz wszystkie nowe "wodotryski" odpowiedzialne za jakość
grafiki i niekoniecznie będziemy je oglądać kosztem wydajności.
Fakt, że w przyszłości po przejściu na PCI-E kartę znów będzie trzeba kupić
nową. Ale karty z serii Radeon X1000 są bardzo dobre i szybkie.
W mniej więcej podobnej cenie można znaleźć też GF 6600GT, również bardzo
wydajne.

A wracając do R9800Pro, karta będzie OK. Pokusiłbym się o poszukanie wersji
9800XT.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?