Radeon 9800 na "teraz"...?

Autor: hmm <hmm_at_niematakiego.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 20:25:41 MET DST

Witam,
co sądzicie o zakupie Radeona 9800 Pro na chwilę obecną do dobrego
komputera Intel Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, 180 GB Samsung sATA?
Oczywiście karta w pierwszej kolejności ma służyć do gier, ale tego
chyba nie trzeba pisać na tej grupie ;) Nie mam ogromnych wymagań, gram
od czasu do czasu w rozdzielczości 800x600 - 1024x768 - max, ale zależy
mi na działaniu najnowszych gier i nie martwieniu się zbytnym o to czy
dana gra, która została wypuszczona miesiąc po zakupie pójdzie płynnie,
czy nie pójdzie.
Nie pytajcie ile mam do wydania na kartę, bo trochę mam, ale miło by
było gdyby te pieniądze zostały rozsądnie wydane :)

Pozdrawiam.