Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 13:34:49 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Przyznam, że tutaj nie wiem, o co Ci chodzi :)
robi sie dodatek do glownej szyny tylko dla grafiki po to aby potem
tlumaczyc iz sie szyne wymienia na nowa
Tak tlumaczylo sie zastapienie ISA przez PCI (ISA za wolna a VLB tylko
do grafiki, AGP za wolna... itp), i tak samo niedlugo PCI zostanie
wyciete - co skutkowac bedzie wymiana wszystkich urzadzen PCI (czy ktos
jeszcze ma w kompie karte ISA..?)
A przeciez PCI bylo w momencie oglaszania takim super standardem co go
mozna rozszerzac w nieskonczonosc i przepustowosci nigdy nie braknie...
Zreszta co tu daleko szukac - wystarczy popatrzec co wyczynia AMD z
Intelem w dziedzinie gniazdek pod procesory - aby czasem nikomu nie
udalo sie zrobic taniego upgrade
Albo producenci plyt glownych ktorzy nie sa w stanie przewidziec ze nowa
generacja procesorow bedzie wymagac nizszego zasilania...juz tak z 5 lat
nie moga na to wpasc ;)
Marx