Re: Czym zast?pi? DVDRW NEC 6500A

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 11:55:08 MET DST

> Można kupić dowolny napęd laptopowy.

oj...co do tego nie jestem pewny. podejrzewam że większość będzie
działać bez problemu,ale nie ma się co martwić na zapas jak nie
będzie działał-do zwrotu. a i z wyglądem nie powinno byc
problemów, bo wymienia się samą konstrukcję. plastykową zaślepkę
zmienia się ze starego napędu.

> A co do odczytu - to trochę legenda, NEC całkiem dobrze czyta. Ma nieco
> słabszą korekcję błędów od innych napędów, ale nie jest źle.

bo ja wiem...moj napęd nie czytam 'minusów' nagranych w innych
napędach. z nagrywaniem i odczytywaniem swoich nie ma problemów.
'cudzych' już nie lubi.