Wybór zasilacza dla starszego sprzętu

Autor: Piotrekton <piotrekton_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 22:48:42 MET DST

Witam

No cóż. Temat, który chyba wszyscy na tej grupie uwielbiają ;D.
Szukam zasilacza, niestety nie mam w tej materii żadnej wiedzy, więc mam
nadzieję, że mi pomożecie.

Konfiguracja sprzętu, której musi podołać:
płyta MSI-6850 (MSI 845PE Max)
Pentium 4 2,4 GHz
1 GB RAM
2x250 + 160 + 60 GB
nagrywarka CD oraz DVD
karta graficzna GeForce 3 Ti500, karta dźwiękowa i sieciowa
oraz 6 zajętych portów USB -- kamera, drukarka, skaner, adapter Bluetooth,
mysz i klawiatura

Wszystko (oprócz dwóch dysków po 250 GB) dysków chodzi teraz na jakimś
zasilaczu za ca. 60 zł o mocy (podobno :) 400 W.
Boję się, że po włożeniu tych dysków zasilacz nie zdoła utrzymać
odpowiednich napięć lub po prostu nastąpi jego awaria.

Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze. Nie chciałbym przesadzać z
ceną nowego zasilacza. Myślę, że 200 zł to maksimum. Aha i jeszcze jedna
ważna rzecz: zasilacz NIE musi być cichy. Może być nawet bardzo, bardzo
głośny, ważne, żeby był niezawodny.

A może wmontować dwa zasilacze? Stary zostawić do zasilania dysków a nowy
kupić dla reszty? Co wy na to?

Dziękuję za waszą pomoc. Pozdrawiam.

--
Piotrekton