Temperatura chipsetu

Autor: GrzeGorz <fajfel2[NOSPAM>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 17:38:11 MET DST

Witam

Zepsuł mi się dzisiaj wentylator na chipsecie (został sam radiator) i
zastanawiam się czy jest sens kupować nowy. Niestety nie mam czujnika
temperatury i nie jestem pewny czy chipset się nie przegrzewa (radiator jest
dosyć ciepły- dotknąć sie da ale przy dłuższym kontakcie czuję
charakterystyczne "mrowienie";) więc trochę parzy). Temperatura na cpu to
51*C a na płycie głównej 39*C. Byłbym wdzięczny za radę czy należy jak
najszybciej kupić ten wiatraczek aby czegoś nie spalić, czy sam radiator
jest wystarczający do chłodzenia. Moja płyta to Epox 8RDA3+ a obudowa jest
zamknięta. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Grzegorz