Re: Problem z jednoczesnym drukiem LPT i USB (2 komputery) w HP LJ1320

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 16:37:30 MET DST

Dnia Sun, 4 Jun 2006 16:15:09 +0200, AnUbIs na pl.comp.pecet napisał(a):

> Zaraz sie zrzygam...

Jak po sobie posprzatasz to nie widzę problemu.

> Juz napisałem w czym problem i chce znaleźć rozwiązanie co z ta drukarka
> czemu nie drukuje jak należy skoro producent przewidział możliwość
> jednoczesnego druku z Lpt'a i USB...

Nie przewidział - ktoś już Ci to wytłumaczył. A jeśli jestes pewien, że
przewidział to skontaktuj się z supportem producenta - na pewno Ci pomogą.

Wyjścia jakie ja widzę, to albo udostępnianie drukarki przez system, print
serwer albo taki mały, zgrabny hub - miałem coś takiego na LPT i podłączona
była HP 1010A - działało bez mydła ;-)

"Nasze cnoty są bękartami naszych grzechów."