Re: Problem z jednoczesnym drukiem LPT i USB (2 komputery) w HP LJ1320

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 16:15:09 MET DST

Użytkownik "Edek Odkredek" <edek@onet.pl> napisał w wiadomości
news:1au7l3-bfu.ln1@rolskiego.net...

> Użytkownik "AnUbIs" <usenet_userWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości

> i 200 drukarek? bardzo ekonomicznie ;)
>
> wystarczy jedna drukarka na 5-10 komputerow, sieć chyba macie?
> wtedy print serwer na te kilka komputerów.
> Reszte drukarek sprzedac na allegro, bedziecie niezle do przodu.

Zaraz sie zrzygam...
Juz napisałem w czym problem i chce znaleźć rozwiązanie co z ta drukarka
czemu nie drukuje jak należy skoro producent przewidział możliwość
jednoczesnego druku z Lpt'a i USB...
Siec mamy !!!!!!!!!
zazwyczaj siedzą 2-3-4 osoby w pokoju i na nie przypada 1 drukarka i tego
nie zmienię nie jestem dyrektorem !!! zakupione sa takie drukarki i trzeba z
nimi zrobić porządek N"ki tez mamy sieciowe z tej serii a ale z nimi nie ma
problemów !