Re: Polsat Cyfrowy -> Karta graf z ViVo -> nagrywanie na HD

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 14:29:27 MET DST

topek napisał(a):

> Kabel chinch sluzacy do transmisji sygnalu video (bo audio juz wczesniej
> zalatwilismy) jest sprawny bo obraz z komputera do TV idzie po tym samym
> kablu. Przelotka zatem tez jest raczej sprawna, skoro dziala VideoOUT.

Wydaje mi sie ze tu jest problem, kiedys mialem zupelnie cos podobnego,
okazalo sie że kabel Euro który miałem w video miał tylko Video In i
dalo sie zrobić wyście z komputera na wideo, jednak gdy chciałem
odtwrotnie (zobaczyc film z widea na kompuetrze) to się już nie dało,
problem ten rozwiązałem kupując inny kabel Euro (który miał IN i OUT)