Polsat Cyfrowy -> Karta graf z ViVo -> nagrywanie na HD

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 13:56:58 MET DST

Witam,
pytalem tu swego czasu o mozliwosc uzycia kompa jako nowoczesnego
mangetowidu. Moja karta graficzna to MSI GeForce 5900XT z ViVo Okazalo
sie, ze brakuje mi oryginalnej przelotki MSI z wejsciami i wyjsciami
Video. O takiej:
http://www.hothardware.com/reviews/images/msi_5900xt/bundle4.htm
Znalazlem na ebayu no i wczoraj ja dostalem poczta :>

Dzis okablowany ruszylem do prob i niestety nie moge sobie poradzic.

Mam dekoder polsatu cyfrowego: echostar DSB-616 (na marginesie strasznie
tandetne gowno). Pod wyjscie VCR podpialem kostke Euro (po podpieciu tej
kostki pod euro po lewej, podpisane: "TV" nie ma nawet dzwieku w kompie):
http://foto.luftbrandzlung.org/album63/echostar?full=1
i przelaczylem kostke na out:
http://foto.luftbrandzlung.org/album63/echostar2?full=1

Mamy 1 sukces. Dzwiek z polsatu cyfrowego podpiety przez line-in w
karcie muzycznej pojawil sie w glosnikach komputerowych.

Zainstalowalem najnowsze sterowniki video capture nvidii 4.05 pobrane ze
strony MSI:
http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_list.php?part=2&kind=13&CHIP=13&ID=2

Wyglada, ze wszystko sie ladnie zainstalowalo bo wyglada to tak w
menedzerze urzadzen:
http://foto.luftbrandzlung.org/album63/system

Podpialem kabel chinch pod ta przelotke w Video-In:
http://foto.luftbrandzlung.org/album63/komputer_tyl?full=1
a z drugiej strony pod kostke w dekoderze polsatu.

Kabel chinch sluzacy do transmisji sygnalu video (bo audio juz wczesniej
zalatwilismy) jest sprawny bo obraz z komputera do TV idzie po tym samym
kablu. Przelotka zatem tez jest raczej sprawna, skoro dziala VideoOUT.

I teraz, po szczegolowym wstepie moj problem. Nie moge wyswietlic obrazu
z polsatu cyfrowego na ekranie komputera.

Probowalem 2 programow:
Dostarczonego przez MSI wraz z karta:
InterVideo WinDVD Creator
jak i sciagniety z sieci:
ATV2000.

Czy ktos probowal podobnej konfiguracji i moglby cos madrego napisac,
zeby zaczelo dzialac? Pomyslow juz mi niestety brak. Z gory dziekuje :>

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka