Re: RAID 0 na 2 x SATA

Autor: Marek <marxjo_nospaam_at_post.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 22:33:08 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrne80bch.qvt.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
>W dniu Thu, 1 Jun 2006 18:24:13 +0200, osoba określana zwykle jako
> Marek pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Zaraz moment...
> Ty te wirtualne maszyny uruchamiasz jednocześnie? Czy jak?
>
> I co spodziewasz się osiągnąć przy raidzie?

Nie rozumiem - przeciez rozlozyc obciazenie, bo maszyny maja duzo danych do
zapisania/odczytania i nawet juz 2 takie maszyny (bsd, linux) potrafia zabic
dysk, a czesto i system, jesli dysk wirtualny stoi na dysku na ktorym jest
OS.
Sa to najczesciej 2-3 maszyny, a czas jest dla mnie bardzo cenny, choc na
scsi nie na $ :(