Re: male pytanie w zwiazku z BIOS'em

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 05:51:29 MET DST

Uzytkownik <opexoc@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:1149360094.041444.290210@j55g2000cwa.googlegroups.com...
> Czesc. Mam takie pytanie: jakto jest z nagrywaniem nowego Biosu.
> Przeciez Bios zapisany jest na plycie glownej w pamieci ROM - Read Only
> Memory wiec w jaki sposob mozna go nadpisac ? Co wiecej ostatnio moj
> brat mial taki problem ze wgral sobie nowy Bios bo chcial sobie
> podkrecac preocesor, ale niestety mu nie wyszlo i komputer nie chcial
> mu sie wlaczyc. W jakims serwisie powiedzieli mu ze trzeba wlozyc nowy
> bios na plyte glowna i teraz zastanawiam sie czy rzeczywiscie mozna tak
> poprostu wlozyc sobie nowy bios na plyte i zdjac stary i czy takie
> [...]

-musisz wgrac powiedzmy nowsza wersje biosku ale do konkretnej wersji plyty
glównej i znajdziesz to na stronie producenta plyty
-twój brat musial popelnic jakis blad lub wgrac bledny bios
wszystko jest do uratowania
wyjmujesz bios z plyty glównej lub wylutowujesz
na allegro odszukujesz kogos kto programuje bios i wysylasz mu go
zwrotnie dostajesz bios z zaladowanym wskazanym przez ciebie biosem
nic trudnego
jezeli chodzi o zaladowanie innych scalaków/producentów pamieci flah to nie
zawsze jest tak ze te plyty na innych kostkach ruszaja
ostatnio mialem intela które przy upgradzie biosu nie poszedl i nawet w
programatorze nie chcial sie nadgrac
nastepna kosc firmy AMD nie chciala wspólpracowac z plyta
dopiero jakis ATMEL poszedl
wiec plyty czasami sa wybredne