Re: Jak podpiąć napędy?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 19:15:12 MET DST

MadMan napisał(a):

> Ale płyty nagrane z dużą ilością takich "przerw" w nagrywaniu mają
> gorszą trwałość od nagranych "ciągle". Tyczy się to szczególnie płyt
> DVD, gdyż tutaj prędkości nagrywania są większe, a bufory w napędach z
> reguły mniejsze.

Może nie tyle trwałość, ale jest mniej błędów PIE/PIF, ale to się w
pewnym stopniu na trwałość nośnika przekłada (poza tym liczy się jeszcze
sam nośnik, użyte technologie, warstwy ochronne itp.) ale zgadzam się -
przy bardzo częstym opróżnianiu się bufora (tzn. zwłaszcza, gdy skacze
sinusoidalnie...) ilość błędów drastycznie rośnie. Jednak jeśli podczas
nagrywania wystąpi kilka takich przerw, to nie ma się co schizować,
jeśli błędy w normie - system ochrony zapisu jest właśnie po to, żeby
zapis chronić. :P Udaje mi się to nawet całkiem nieźle.

# /George Orwell - Rok 1984/