Angielski Windows XP, Office

Autor: ufok79 <wojtg_at_op.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 14:00:30 MET DST

Witam!

Mam goraca prosbe. Musze pilnie przygotowac sie na rozmowe
kwalifikacyjna z obslugi Windowsa i Office'a. Problem jest tylko taki,
ze rozmowa bedzie po angielsku, a ja mam wszedzie poinstalowane polskie
wersje tych aplikacji.

Bylbym bardzo wdzieczny za sugestie gdzie / w jaki sposob moge znalezc
np samo tlumaczenie funkcji pol-ang albo odwrotnie. A moze istnieja
strony na ktorych sa pozrzucane poszczegolne screeny z angielskich
Win/Office? Chialbym tez poczytac angielskiego helpa do windowsa i
office'a- moze Microsoft gdzies to udostepnia na stronach?

Wiem, ze najlepiej jakbym wszystko przeinstalowal na wersje ang ale
niestety takich nie posiadam, a czas mnie goni.

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Wojtek G.