Dramatyczny zasięg WLANa Linksys ADSL WAG54G

Autor: P <dopesson_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 12:01:34 MET DST

Witam!
    Mam już od jakiegoś czasu problem z Routerem ADSL Linksys WAG54G. Chodzi
o bardzo słaby zasięg WLANA. Praktycznie są ogromne problemy z siecią jakieś
13m od routera. Komputer z kartą WLANową stoi po drugiej stronie mieszkania
i praktycznie nie da się na nim korzystać z netu. Co chwila pisze "jakość
połączenia znakomita" a co chwile że jej nie ma. Czy można jakoś to
"podrasować" ???
Nie znalazłem żadnych nowych firmware do niego, natomiast był bardzo dobry
firmware do podobnej wersji LINKYSa WRT54G (to samo tylko bez ADSL), gdzie
można było zwiększać zasięg WLANa, natomiast do mojego nic ....
Czy zna ktoś jakieś sensowne rozwiązanie?
Pozdrawiam;
Paweł.