Re: Stary sprzęt-Wymiana płyty

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 01:16:32 MET DST

KaJak <jkaz[delto]@vp.pl> wrote in news:Xns97D7775BE4E5KaJak@127.0.0.1:

> Do tej "nowej" płyty nie mam żadnej instrukcji ani sterowników, mozna
> na niej wyczytać(to chyba model):M6TLH.

http://www.biostar.com.tw/support/manual/archives.php3

http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/socket_370/m6tlh/m_m6tlh.exe

[...]
> wygląda na to że jest sprawna. W necie szukałem jakiegoś manuala ale
> znalazłem tylko to: http://www.unicore.com/global/model.cfm?model=286.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=m6tlh+manual

drugi wynik; pierwszy prowadzi na podobna strone,
ale nie do mauala tylko do jakiejs sekcji report;

czy moglbys napisac, w jaki sposob szukales tego manuala?

pzdrv;
adas;