Stary sprzęt-Wymiana płyty

Autor: KaJak <jkaz[delto>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 00:43:59 MET DST

Witam:

W dość leciwym sprzęcie chciałbym wymienić płytę,która dokańcza swego
żywota(wszystkie kondensatory są napuchniete),chociaz jeszcze komp
chodzi ale coraz mniej stabilnie i nie zawsze chcę się uruchomić za
pierwszym razem. Jest na niej celeron 466,- chcę go przełożyć do innej
płyty i wraz ze wszystkim wmontować do tego "dziadka", który służy
siostrze do uruchamiania małych gierek DOSowych i do pisania.
Do tej "nowej" płyty nie mam żadnej instrukcji ani sterowników, mozna
na niej wyczytać(to chyba model):M6TLH.
Jest na Intelu, posiada AGP,Slots: PGA 370, 3 PCI, 1 ISA, 3 SDRAM,K.
muzyczna ESS zintegrowana, Bios: AWARD. -chodziła z celeronem 400 i
wygląda na to że jest sprawna. W necie szukałem jakiegoś manuala ale
znalazłem tylko to: http://www.unicore.com/global/model.cfm?model=286.
Jako że robię to pierwszy raz to mam wiele wątpliwośći. Z samym
zamontowaniem procka, wentylatorka , podłączeniem przewodów itp..dam
sobie(chyba?) radę, ale nie wiem czy nie trzeba poprzestawiać jakichś
zworek jako że procesor będzie o wyższej częstotliwości niż ten co na
niej chodził.
Poradzcie mi na co mam zwrócić szczególna uwagę przy ww czynnościach
abyta moja pierwsza "robota" była udana. Aha.. obie płytu to ATX.
Nie wiem czy opisałem to dość czytelnie, ale z grubsza tak to wygląda.

---
Pozdrawiam: k.j