Re: Kodowanie liczb

Autor: Shean MacLane <sheanmaclane_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 21:48:47 MET DST

Użytkownik "Feromon" <feromon@op.pl> napisał w wiadomości
news:e5mlmm$pmn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A jakie to studia?

Uniwersytet, dokladna nazwe pozostawie dla siebie ;)

> Myślę, że pytanie jest po prostu źle powtórzone.
> Bo jeśli juz gramy w skojarzenia, to kojarzy mi się z kodem maszynowym
> programu,
> który pobierany jest z pamięci i wykonywany przez CPU

Mysle, ze osoba z ktora sie konsultowalem, nie wie za bardzo o co chodzi,
dlatego ja nie wiem za bardzo o co chodzi i tym samym Wy nie wiecie za
bardzo o co chodzi ;)

> tzw "studia zaoczne" - nie ogłądając uczelni na własne oczy
> ;))))))))))))))))))
> Praca w PROKOMie po studiach zapewniona!

Jak na razie jestem Certyfikowanym Programista i Developerem Javy, nastepne
certyfikaty w drodze, wiec chyba z praca nie bedzie zle :)

> Myślę, że oprócz notatek można skorzystać z nieprzebranych zasobów
> internetu.
> O architekturze komputerów, nie tylko z rodziny Intela, można tu wiele
> poczytac....

Jane, tylko na dobra sprawe to nie wiemy o co dokladnie chodzi, a tym samym
czego szukac. Gdybym wiedzial na czym sie skupic, zapewne mojego pytania w
ogole by tu nie bylo. Liczylem, ze komus bardziej obeznanemu w tych
kwestiach cos sie moze skojarzy.

Pzdr.