Czas nagrywanych plików jest późniejszy o godzinę

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 19:44:10 MET DST

Nagrałem na DVD trzy spakowane pliki o łącznej wielkości 2,12GB. Każdy z
nich ma datę powtórzoną ale czas przesunięty o godzinę później. Na przykład
18,26 zamieniła się na 19,26 a 20,10 na 21,10.
Mam w nawyku żeby sprawdzać po nagraniu czy na kopii są identyczne dane jak
w źródle a dziś po raz pierwszy takie coś...

Nagrywam za pomocą DeepBurner 1.8 http://www.deepburner.com/
System mam raczej czysty - sprawdzony. Może ten efekt jest znany i się
niepotrzebnie denerwuję... Mnie się przydarzyło pierwszy raz.

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)
http://www.popieramjow.pl/jow.php