Re: Co sadzicie?

Autor: elephanto <elephanto_at_cut.it.gmail.com>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 19:35:59 MET DST

OMSON napisał(a):
> Przyjrzyjcie sie tej aukcji:
> http://www.allegro.pl/item105089254_geforce_7800_gs_black_256mb_256bit_hdtv_agp_box_.html
>
> na dole delkaruja sie, ze sa sklonni wymienic stara karte graficzna na
> ta licytowana (za doplata jak rozumiem)... Dobrze to pojmuje??

Kiedys sie pytalem jak to wyglada i z tego co pamietam (o ile nic sie
nie zmienilo), to najpierw kupujesz karte (za 100% ceny), a pozniej
wysylasz do nich (po wczesniejszym uzgodnieniu szczegolow) swoja stara,
oni ja sprawdzaja i jak wszystko jest OK, to przelewaja ci na konto
ustalona kwote.

--
elephanto