Re: 1GB ram w jednym module czy w dwoch? [OT]

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 12:54:14 MET DST

ARO napisał(a):

> Pozwol ze zmienie troche temat. Powiedz mi jaki chipset polecilbys pod
> Athlona 64 s939 3200+ ? Ja na razie obstawiam nForce4 na plycie Abita
> KN8. Jak nie nForce4, to co innego? Jezeli nForce4 to czy ten zwykly,
> czy moze Ultra lub SLI - warto doplacac?

Wybacz, że się wtrącam :> ZTCP różnica między zwykłym nforce4 a wersją Ultra
jest szybkość magistrali HyperTransport, odpowiednio 800 MHz i 1GHz, oraz fakt,
że wersje Ultra i SLI mają *sprzętowy* firewall Active Armor, a zwykły tylko
programowy Nvidia Firewall.

Jeśli różnica w cenie nie jest duża, bierz wersję Ultra.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]