Re: 1GB ram w jednym module czy w dwoch?

Autor: ARO <abuse_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 09:37:10 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał :

> Zakładam, że to cała pamięć, jaką chcesz mieć w komputerze.

Na razie tak, bo do czasu, kiedy bede ptrzebowal wiecej, to pewnie sobie
kompa zmienie, a stary opchne razem z pamiecia - tak jak robie to teraz.

> Socket 939: 2 x 512 MiB (najlepiej parowane do dual-channel)

bedzie to s939. Tylko mam pytanie: czy dual w AMD dziala na tyle, ze jest to
jakos odczuwalne? Czy cos sie zmienilo wzgledem starych rozwiazan na innych
socketach ?

Mala dygresja : Obecnie mam Semprona 2300+ na Abicie NF7 (nForce2, socket A)
i mam pamiec w dualu - tez 2x512MB (oba kingston kvr400x64c3a). Przelaczalem
dual i nie-dual, wlaczalem rozne testy sprawdzajace, gry itp i roznicy
odczuwalnej nie ma wogole. Wg programow testujacych roznica jest rozna -
przy jednych testach wychodzi na korzysc duala, a przy innych odwrotnie.

ps. faktycznie, MODULY, a nie kosci :) Dzieki za uwage.

pozdrawiam

--
ARO