Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 02:32:01 MET DST

Maciej Browarczyk ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Kurde, jak nie wnosi jak widze, ze sie zwiekszyla predkosc ?:) Ja jakos

Nieco wczesniej zamiescilem link gdzie mam ustawione 2,5-2-2-6 zamiast
jak tu 2,5-2-2-5 i o to mi sie rozchodzi, ze to juz wogole nie rzutuje
na jakies przyspieszenie RAMu.

> nie moge obnizyc opoznien. Ciekawe czemu :\

Nie wiem - moze dlatego ze masz AMD a moze, ze pamiec ma mniejszy
potencjal - szczerze powiedziawszy HGW. ;) Z OC zawsze jest tak, ze albo
sie cos da albo nie.

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!