Re: Co sadzicie?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 02:26:54 MET DST

Jolly Roger ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Na razie wiadomo że ściemniają "niesłyszalne chłodzenie podczas pracy" -
> wystarczy zerknąć na suszarkę, żeby sie domyśleć że głośna jest. Z tą
> wymianą karty to pewnie bedzie tak że dostaniesz jakąś małą sumę a oni
> kartę sprzedadzą znacznie drożej. Ale zapytać sięzawsze można.

Zobaczymy co powiedza - wyslalem maila z zapytaniem. Moj Gigabyte
GF6600GT 128/128 z chlodzeniem Zalmana V700-Cu jakims ostatnim gownem
nie jest, wiec jak mi zaproponuja jakies smieszne 200 zl za nia to sie
tylko usmiechne pod nosem. :)
No i jeszcze kwestia negatywow - jak dla mnie to o te 40-pare za duzo
maja...

pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!