Re: Laptop - konserwasja i wybor sprzetu

Autor: Artur Mariański <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_epf.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 19:31:05 MET DST

Obywatel(ka) Wizard dnia 2006-05-30 doniósł(a), że:

> Witam.
> Mam dwa pytania dotyczace laptopow.
>
> Po pierwsze jak moge usunac dosc spora (okolo 4 centymetrow), ale
> niezbyt gleboka ryse na LCD? Na mysl przychodzi mi tylko bardzo,
> bardzo drobny papier scierny, ale az boje sie probowac :)

Moze wycieczka do zegarmistrza ? oni maja jakies srodki wypelniajace
ubytki w szkielkach od zegarkow. Podobno po wypelnieniu takiej rysy i
wyszlifowaniu nie zostaje slad. Tylko nie wiem ile by zegarmistrz mogl
sobie zazyczyc za taka dluga ryse.

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *