Re: Drukarka laserowa mono ???

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 19:22:59 MET DST

Jan P. Cieciński napisał(a):
> Witam!
> Fobia?
> Taniej i nowej a jednocześnie dobrej drukarki nie ma - w przyrodzie taki
> stwór nie istnieje.
> Drukarki laserowe HP 5 i 6 w swoim czasie były bardzo drogie!
> Są one przeznaczone do biura i solidnie wykonane. Wystarczy sprawdzić w
> instrukcji serwisowej - pierwsza wymiana kilku części - po 100 tysiącach
> wydrukowanych kartek! A po wymianie drukarka ma pracować dalej. Przed
> kupnem można sprawdzić stan licznika.

Ja wcale nie jestem strasznym przeciwnikiem używanego sprzętu, zdarza mi
się coś kupować używanego jeśli cena jest dużo lepsza od nowego sprzętu
a parametry wystarczające, jednak jeśli chodzi o drukarkę, to nie widze
zabardzo sensu inwestować te 250 złoty w coś używanego, skoro za 330
złoty mogę mieć nową drukarke z 2 latami gwarancji, a nie wiem czy jak
kupię taką hp 5 to np. nie zdarzy się tak że bęben bedzię do wymiany, że
coś nie siadnie, a ja sobie bedę pluł w twarz że nie dołożyłem te 80
złoty do nowego sprzętu.
Inna sprawa to taka że ja naprawde mało drukuje, nawet byłbym skłonny
kupić atramentówke, ale moje wydruki czasem są w odstępach 2 miesięcy, a
  tusze,głowice w drukarkach atramentowych zasychają i kupe z tym
problemów, dlatego zdecydowałem się na laserówke... a ten toner który
jest w nowej zapewne starczy mi na 2 lata ;), właśnie wtedy skończy się
gwarancja i pytam czy łatwo się te drukarki napełnia? i z którą pod tym
względem będzie najmniej kłopotu...