Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 15:24:31 MET DST

Maciek napisał(a):

> ps. A tak wogóle to dlaczego chcesz zmienic ten system (całkiem fajny
> moim zdaniem)? To wazne pytanie bo z zaleznosci od przyczyny przesiadka
> moze miec lub nie miec sensu.

Ze wzgledu na uzywanie programu Sonar 5 Producer Edition - gdzie jest
juz aplikacja w pelni wykorzystujaca 64 bitowosc i na takiej platformie
dopiero w pelni rozwija skrzydla.
http://www.studio.use.pl/Cakewalk_Sonar_5_program_muzyczny.html

Takze tylko tutaj potrzebna mi platforma 64 bitowa. Natomiast zwiazana z
tym lepsza plyta umozliwi mi przesiadke na PCI-X i lepsza grafe - do
naparzania w gierki ofkors :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.