Re: Platforma 32 bit vs 64 bit

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 13:15:28 MET DST

Wedlug mnie zmiana platformy nie wniesie wielkiego zysku (tzn zauwazalnego)
wydajnosci systemu.
Tzn używanie windowsa/browsera/email/filmy/gry - to wszystko na nowszym
procku bedzie wydawac sie ze chodzi szybciej ale to dlatego ze bedziesz
bardzo chcial zeby chodzilo szybciej :) A jak bys postronnej osobie kazal
pobawic sie kompem to prawdopodobnie nie stwiedzi roznicy. A jak stwierdzi
to zapytaj sie ile by dal kasy za taką różnicę w działaniu.

Jedyna mocno zauwazalna zmiana to ta karta graficzna.
Ja osobicie wstrzymam sie ze zmiana procesora do momentu kiedy do 500zl bede
mogl kupic procesor przy ktorym wzrost wydajnosci bedzie zauwazalny golym
okiem a nie przy uzyciu mikroskopu.
(Mam B2500)

Maciek

ps. A tak wogóle to dlaczego chcesz zmienic ten system (całkiem fajny moim
zdaniem)? To wazne pytanie bo z zaleznosci od przyczyny przesiadka moze miec
lub nie miec sensu.