pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: tosamo <tosamo_at_o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 13:48:39 MET DST

Witam

Chcialbym lekko przyspieszyc sprzet. Jako, ze po pierwsze mam baaardzo
ograniczony budzet a po
drugie nie potrzeba mi za duzo do szczescia myslalem o jakims celeronie do
2000Mhz.

Czy te procesory 1,7 albo 1,8 sie do czegos nadawaly ? Teraz mam celerona
766 z 256MB ramu (sdr).
Na poczatku myslalem zeby po prostu procesor zmienic na p3 1000. Z testow
wychodzi, ze powinno
to byc o jakies 30% szybsze. Tyle tylko, ze plyta ktora mam to jakis szmelc
i zdarza sie jej chodzic
bardzo niestabilnie.

No wiec czy gdybym zmienil procesor na jakis 1,8 a plyte na cos co by
jeszcze chodzilo na sdr zeby
pamieci nie zmieniac to moglbym liczyc na wzdrost szybkosci o powiedzmy 60%
? Ewentualnie
takie cos http://allegro.pl/item107351651_asus_celeron_2400_mhz_cooler.html
?

A moze cos innego ? Tylko od amd trzymam sie z daleka. Zalozmy ze
nieprzekraczalny budzet to
250 (lacznie z kosztem ewentualnej wymiany pamieci na ddr).

Z gory dzieki za podpowiedzi.