Re: Podsumowanie dramatu:)

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 13:47:49 MET DST

Kurde miałeś rację jak cholera od samego początku:) Coś mnie podkorciło
żeby jeszcze rozkecić to moje truchło i zobaczyć czy przypadkiem na
karcie nie są popuchnięte kondensatory. No i na karcie nie są ale za to
przy AGP są:) Widzę tam jakieś 3 i dwa są spuchnięte. Musiałem wyjąć
kartę aby to zobaczyć bo mam na niej załozony taki wielki radiator co
zasłania 2 złącza PCI ( i te kondensatory też) To już chyba nie na 90% a
na 100% płyta leci do wymiany:)
Trudno. Ale i tak wykminiłem sprytny plan, ze na tej pojechanej sobie
zrobie lepszego sekenda:) teraz mam takie coś na starym celeronie to
wrzuce tą płytę, walnę jakiegos starego matroxa za 30 zeta, jakiegoś
durona z 256 ramu i też pochodzi:) A jak padnie to trudno:) A moze się
skuszę nawet o własnoręczną wymianę kondensatorów:) Tak czy inaczej na
allegro tego nie będę pchał bo sumienia nie mam komuś shit wciskać.

jeszcze raz dzięi za pomoc
pozdrawiam
Sławek

--