Re: Podsumowanie dramatu:)

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 13:20:39 MET DST

Wojtek H. napisał(a):

> Trafisz na dobry egzemplarz, to będzie działało stabilnie. AsRock znany
> jest z tego że jedne płyty tego samego modelu działają lepiej, inne gorzej.
> Sprawdź wcześniej w instrukcji płyty (ze stronki porducenta, albo w FAQ)
> z jakimi kartami graficznymi plyta nie współpracuje, bo to też jedna z
> domen firmy ASRock (to tak na przyszłośc jak będziesz grafikę wymieniał,
> głownie chodzi tu o R9600).

No będę miał teraz nowe 24 miechy gwarancji:) Jak coś będzie nie tak
będę bezlitosny:)

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_17210.html
> A tego nie było? Pisze wprawdzie że wszystkie zarezerwowane. Ale moze
> jakąś jeszcze znajdą? :)

Niestety nie:( Też to widziałem i koleś nawet dzwonił do centrali. Nie
mają:( A w sumie to to samo co komputronik bo nawet komentarze są te same:D

pozdrawiam
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www