Re: Podsumowanie dramatu:)

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 12:22:51 MET DST

Wojtek H. napisał(a):

> KT400 dobrego producenta będzie OK.

:) Nie wiem czy to dobrego producenta:) To też Asrock:) Dokładnie coś
takiego: http://www.asrock.com/product/K7VT4A%20PRO.htm
a teraz mam coś takiego http://www.asrock.com/product/K7S8XE%20R3.0.htm
Chciałem tak jak radziłeś coś choć z kt600 ale niestety w komputroniku
nie mają i nawet w innych hurtowniach patrzył i nic:( A jednak wolę aby
mi to oni zrobili (łatwiej ścigać jak coś kogoś kto jet pod nosem) no i
na wszelki wystawią mi dla MS, ze to było w ramach gwarancji wymieniane.
Trudno. Mam nadzieje, ze przy okazji choć coś troszkę będzie na lepsze w
tym kompie:)

pozdrawiam
Sławek

--