sprawdzenie plyty glownej + znalezienie softu do niej

Autor: <mishka_at_people.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 12:16:21 MET DST

witam
musze znajomej instalnac system no i potrzeba mi sterownikow plyty
glownej (grafa i muza na pokladzie) do windy 98.
programem ctbios sprawdzilem ze jest to plyta chaintech ale producent
juz wogole zapomnial o strerownikach do starego sprzetu :(

Ctbios wykryl cos takiego chaintech i810-w83627hf
czy moze ktos mi podac jaka grafika i muzyka moze byc tam
zainstalowana?

sprawdzalem pakietem sterownikow ati rage/pro i instalator wykrym ze
nie ma w kompie karty ati...

macie jakies pomysly...

pozdrawiam