Re: Podsumowanie dramatu:)

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 12:05:34 MET DST

PAndy napisał(a):

> Co do plyty nie bede nic mowil, a kondensatory mozesz wymienic...
> zdychaja bo sa gownaine po prostu - teraz sie podrabia sie elementy
> elektroniczne - na rynku jest masa gownianych kondensatorow
> elektrolitycznych ktore po porstu po jakims czasie puchan, wylewaja itd
> - sugerowalbym podejsc do kilku serwisow GSM, dogadac sie do ceny
> wymiany i ceny za elementy - mozesz sam kupic kondensatroy o zblizonej
> poejmnosci i napieciu pracy - wazne by byly Low ESR - czyli
> przystosowane do pracy w zasialczach impulsowych.
> Koszt wymiany bedzie w granicach kilkudziesieciu zl

E, to już w sumie chyba lepiej sobie wezmę nową płytę. Niestety dopadłem
w sklepie tylko z KT400 ale to zawsze lepiej niż ten mój sis 748 i
zyskam jeszce dwa porty USB dotakowo:)
Zastanawiam się tylko czy nie będzie problem z wspaniałym produktem pod
tytułem windows XP Home edition:) Licencja jest przywiązana do płyty
glównej. W sumie już sobie skopiowałem na CD te pliki wpa czy jak one
tam mają i w sklepie mi wystawią, ze płyta wymieniona w ramach gwarancji
ale cholera wolałbym aby to przeszło gładko i bez pierdów. Nochcociaż to:)

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www