Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 22:12:59 MET DST

Wojtek H. napisał(a):

> Kondensatorki, to te małe czarne (niebieskie albo zielone) "walce"
> sterczące z płyty.

:)

> Jeżeli są uszkodzone, ich górna powierzchnia jest wypukła. Łatow to
> można poznać, gdyż zwykle na ich powierzchni odciśnięty jest krzyż, i po
> kształcie jego ramion widać, czy kondensator się "nadyma" czy nie.
> Jeżeli tak, oznacza to konieczność natychmiastowej wymiany. Mozna
> wymieniac same kondensatorki, albo pomyśleć o nowej MB.

O, teraz wiem jak sprawdzić. Zaraz rozbebeszę te moje cudo i zerknę.

> Sprawdź też czy procek i grafika są dobrze chłodzone.

Chłodzenie to ma na bank dobre. Procek w stresie mi nie podskoczy
powyżej 41 stopni a na ogoł śmiga na 37. Jeśli chodzi o płyte to tak 39
się trzyma. Z kartą wprawdzie nie wiem jak jest ale mam na niej taki
duży radiator co ludzie dają na chipsety + wiatraczek.

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www