Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 22:08:03 MET DST

Użytkownik "Slawek" napisał w wiadomości

> Hm, to mnie zabiłeś:) Nie wiem:) A jak to poznać?

Kondensatorki, to te małe czarne (niebieskie albo zielone) "walce" sterczące
z płyty.
Jeżeli są uszkodzone, ich górna powierzchnia jest wypukła. Łatow to można
poznać, gdyż zwykle na ich powierzchni odciśnięty jest krzyż, i po kształcie
jego ramion widać, czy kondensator się "nadyma" czy nie. Jeżeli tak, oznacza
to konieczność natychmiastowej wymiany. Mozna wymieniac same kondensatorki,
albo pomyśleć o nowej MB.

Sprawdź też czy procek i grafika są dobrze chłodzone.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?