Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 21:14:21 MET DST

Użytkownik "Slawek" napisał w wiadomości
> O właśnie sie dopatrzyłem, że jest to GART no i chyba, że to ma znaczenie
> i jest jakaś rożnica, bo ja ladowałem już na chipset sis sterowniki AGP
> tyle, że z CD i wersje 1.13. Zaraz zapodam i zobaczymy co się stanie.

 Ściągnij sobie ze strony jak najnowsze. I spróbuj zrezygnować ze sterów
Omegi do Radeona.
Przetestuj Catalyst z CCC (pamietaj o NetFramework 2.0) i bez CCC.
Bardzo długo miałem Radka 9200 i pracowałem na nim na chipsetach VIA KT133A,
KT333, nForce2 i nie było z nim problemów.

Ale coś jest na rzeczy z SiS'em bo znajomy zamontował GeCube 9550XT na
płycie ESC z SiS635 bodajrze, i karta zacinała się w grach, wydajność
pozostawiała wiele do życzenia (oczywiście mając na uwadze resztę sprzętu).

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?