Re: AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 21:00:25 MET DST

Wlaojtek H. napisał(a):

> Zainstaluj sterowniki AGP do chipsetów SiS. Dostępne są na stronkach
> domowych SiS'a
> Nazywa się to "SiS AGP(GART) Driver"

O właśnie sie dopatrzyłem, że jest to GART no i chyba, że to ma
znaczenie i jest jakaś rożnica, bo ja ladowałem już na chipset sis
sterowniki AGP tyle, że z CD i wersje 1.13. Zaraz zapodam i zobaczymy co
się stanie.

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www
http://www.netteria.net/ankieta/ - ankieta - Twoja firma w internecie