Wyłączanie laptopa podczas instalacji Windowsów

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 00:16:15 MET DST

Witam,

Kupiłem notebooka na Allegro (i może to był błąd).

Staram się przeinstalować na nim Windows XP (kupiłem z licencją). Jednak za
każdym razem gdy próbuję to zrobić komputer się wyłącza (zarówno gdy
próbuje zrobić to za pomocą płyt, które otrzymałem, jak i płyt z innych
komputerów). Co ciekawe jest odporny na instalację jakiegokolwiek innego
windowsa - w ogóle nie startuje na nim instalacja Windows 2000 ani Windows
98. W życiu coś takiego mi się nie zdarzyło.

Linux działa bez najmniejszego problemu.

Będę wdzięczny za sugestie.

Wojtek.