Re: router Asmax i czas polaczenia z Internetem

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 23:42:57 MET DST

"Nikon" <nikon2000@go2.pl> wrote in news:e5eaav$6tf$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Chodzi o to ze mam neostrada i jak kazdy wie , co 24 h mnie rozlacza !
> potrzebuje sie dowiedzieć jaki czas jest router z internetem połączony !
> jest jakiś program moze , ktory mi w tym pomoze ?

napisz sobie prosty skrypt, ktory bedzie co np. 5 minut sprawdzal
Twoje publiczne IP; zwykly <?php echo($_SERVER['REMOTE_ADDR']) ?>
wystarczy umiescic gdzies w internecie i pozniej sobie to badac:

poza tym sprawdz czy ten asmax nie gada czasem po snmp; najproscie
zrobic snmpwalk po urzadzeniu - moze przechowuje tam licznik czasu
polaczenia;

pzdrv;
adas;