Problem z pocztą !!

Autor: PSTRY <pawostUUUSSSUUUNNN_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 20:56:43 MET DST

Czesc!
Od 2 dni mam problem z odbieraniem poczty. Dziennie przychodzilo do mnie ok
20 wiadomosci. A w ciagu tych 2 dni nie przyszlo nic. Mam konto na onecie i
o2. I problem dotyczy tych dwoch. Do odbierania uzywam Outlooka. Sprobowalem
odbierac ze stron, ale to samo.
Wysylalem sobie sam wiadomosci , ale bez skutecznie. Niby sie wyslalo, ale
nic nie doszlo. Znajomi rowniez probowali wyslac mi jakies wiadomosci, ale
podobnie nic nie dochodzilo. Mam calkowicie oczyszczane skrzynki 0%. Raz
tylko doszla do mnie wiadomosc od znajomego z zalacznikiem, kiedy kliknalem
na nia wyskoczyl mi komunikat, ze wystapil blad (niestety tresci nie
pamietam) po czym wiadomosc z zalacznikiem zniknela.
Macie jakies pomysly co sie moglo stac? Gdyby to bylo tylko jedno konto to
ok, pomyslalbym ze moze cos im nawala, ale kurcze dwa różne mi świruja :(

POMOCY!