Re: Jaki Pen-drive?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 20:50:17 MET DST

BOSKI ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Jakie brać czynnnki techniczne pod uwagę przy kupowaniu pen-drive?
> Moje założenie jest tylko pojemność 2 GB.Oprócz pojemności czym mam się
> kierować.Prosze o sugestie.

Jaki ma transfer przy zapisie/odczycie. Czy umozliwia sformatowanie jako
bootowalny etc.

Pzdr, OMSON

P.S. Uzywam 1GB Kingston Data Traveler Elite - sformatowany jako
bootowalny. Przy zapisie na niego ok 13MB/s przy kopiowaniu z niego
prawie 24MB/s (mowimy o USB 2.0 ofkors, czyli ze plyta obluguje ten
standard rowniez).

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!