MX1000 - czas pracy akumulatora

Autor: Hendryk <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 18:26:40 MET DST

Witam,

Od niedawna jestem szczęsliwym posiadaczem myszy Logitecha MX1000. Mysz kupiłem
używaną (przez około pół roku).

Czytałem w różnych gazetach i innych czasopismach :), że czas pracy tej myszy
to ca. trzy tygodnie, natomiast w moim przypadku przy średnim obciążeniu (ca
4h/dzień) czerwona dioda zapala się już dnia siódmego, a potrafi i szóstego.

I tu pierwsze pytanie do innych użytkowników tego gryzonia: czy u was podobnie
wygląda czas pracy, czy też moja mycha ma zajeżdżony akumulator?

I od razu pytanko drugie: czy ktoś próbował wymieniać ten akumulator?
Czytałem w sieci, że jest to możliwe (pasuje podobno bateria od Ericssona
T2618), ale dość inwazyjne - wymiana ślizgaczy, lutowanie końcówek akumulatora,
itp.

Za wszelkie rady i uwagi odnośnie pomysłu wymiany accu będe dźwięczny. :)

--
Hendryk