Re: jaką wybrać obudowę?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 01:59:43 MET DST

Paweł ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Witam. Właśnie mi się kończy zasilacz......a że obudowa już też jest
> wysłużona postanowiłem zakupić nowy zestaw. Zależy mi na tym aby obudowa
> miała niezwykły design, aby nie była kwadraciakiem. Najlepiej, żeby miała od
> razu jakieś podświetlanie, panel ldc itp. Do tego jakiś niezły zasilacz tak,
> żeby pociągnał jakiegoś dobrego AMD 64 (niedługo będę modernizował sprzęt),
> DVD-RW, LAN itp. Co polecacie?

Ja tylko dodam, ze jakis limit w budzecie ulatwilby sprawe przy
propozycjach ;)
Od siebie: http://www.modecom.pl/product.php?id=335&categoryId=3
(mnie sie ona podoba, tylko zasilacz bym dal np jakiegos Chieftec'a)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!