jaką wybrać obudowę?

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 01:32:49 MET DST

Witam. Właśnie mi się kończy zasilacz......a że obudowa już też jest
wysłużona postanowiłem zakupić nowy zestaw. Zależy mi na tym aby obudowa
miała niezwykły design, aby nie była kwadraciakiem. Najlepiej, żeby miała od
razu jakieś podświetlanie, panel ldc itp. Do tego jakiś niezły zasilacz tak,
żeby pociągnał jakiegoś dobrego AMD 64 (niedługo będę modernizował sprzęt),
DVD-RW, LAN itp. Co polecacie?
Pozdrawiam.