Re: Prosba do posiadaczy proc.Intel dwurdzeniowych

Autor: Wieczorek Grz. <dtp_at_schulz.com.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 00:14:07 MET DST

Zacznij od sprawdzenia symbolu jaki jest na procesorze I wyszukaniu opisu w
necie ...

Z moich wiadomosci wynika ze:

inzynierskie:

QPJT

QJYX

rynkowe:

SL94P

Ktos tu pisal ze to moze bios - byc moze ale upgrade polecam wykonac z
zamontowanym jakims innym procem - starszym zeby plyta go lyknela bez
fanaberii

Mam nadzieje ze to pomoze