Czy to tylko uszkodzona karta?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 00:10:33 MET DST

Witam

Mam taki dylemat. Moja karta (właśnie tu nie wiem czy to na bank ona
stąd mój post) ostatnio jakby zdycha:) Jakieś restarty akcelelatora przy
ustawionym agp 8x, całe zwiechy (tylko twardy restart kompa pozostaje)
Ciekawe jest to, że jakiś tam skakań obrazu, czy innych niedogodności
nie ma. Po prostu albo restartuje się sama karta i wraca obraz (z tym,
ze komp jakby nieco mulił na przyład przy przewijaniu okna przeglądarki)
albo komp zwiecha i koniec. Przy przestawionym agp na 4x problem jakby
znika. Odpalam 3DMarka 2003 i przechodzi (wynik żałosny bo 1120 punktów
- AMD Althon XP 2500@2800 barton, 512 RAM a kart to radek 9200 64MB
128bit, płyta AsRock K7S8x v 3.0)Gierki chodzą (cho nie powiem że
najnowsze tytuły bo raczej graczem nie jestem i czasem coś tam w
przerwie zapodam)
I teraz mam takie wątpliwości. Czy na 100% to karta? W tygodniu wybieram
się po nową i boją się ździwienia, że wetknę ją slot i nadal będzie to
samo. Czy może by walnięte coś na płycie? Samo AGP, może chipset albo
jeszcze co innego. Czy może niepotrzebnie się nakręcam i na bank
wystarczy kartę wymie.
Z góry dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam
Sławek